lørdag 20. mars 2010

Nå også en blogger

Det er mye man må henge med på. Facebook er allerede gammelt nytt. Twitter prøver jeg også med ujevne mellomrom. Jeg har i hvert fall postet et par "tweets" (?).

Jeg er jo en moderne mann, må vite, så da var det trolig på høy tid at jeg fikk meg egen blogg.
Men en egen blogg krever mer enn jeg var klar over. En ting er å finne noe meningsfylt å skrive, en annen ting er å finne en fiffig tittel på selve bloggen. Jeg fant ikke noe bedre enn Arvesynd, som selvsagt spiller på navnet mitt og noe av essensen i kristendommen. Nå føler jeg meg ikke spesielt syndig, men i noens øyne tilhører jeg de verste synderne. Jeg er nemlig homofil. Siden jeg prøver å holde meg oppdatert med det som sies og skrives i media kommer det nok en del innlegg her om nettopp homofili.
Når jeg i tillegg er lidenskapelig opptatt av fotball, så kommer det nok en del innlegg om det også. Og når jeg sier fotball, så vil det si Viking, Liverpool og Barcelona. Alt annet er gymnastikk i mine øyne...
Det er en spennende vår på mange måter. I LLH forbereder vi landsmøte i Oslo i juni, med alt som følger med det. I Rogaland jobber vi i tett samarbeid med kommunepolitikere og fylkespolitiker om politiske planer for å gjøre livet lettere for homofile og lesbiske. I tillegg reiser vi rundt på skoler i hele fylket for å fortelle om hvordan det er å være homofil. Synliggjøring er viktig.
På fotballfronten har Viking akkurat startet sesongen med ny optimisme, mens Liverpool og Barcelona er i ferd med å avslutte sine sesonger. Liverpool har vært miserable i år, men Barcelona befester stillingen som verdens beste lag. I hvert fall det mest velspillende.

Da er det vel bare å vente på at inspirasjonen skal komme, slik at det blir flere innlegg her på bloggen.

AA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar